Slitsomt på kurs

Kurs frå tidleg morgon til 18 er ikkje for pyser…
Sliten…
Så her ligg eg

Sånn rett frå middagsbordet.
Mat 20…er stappmett.

Og sliten



Ia og ferielova når klokka har passert normal arbeidstid tek på for gamle folk.
Må kjøpe meg forstørrelseglas for å lese enkelte ting ser eg😁
I morra er det konflikthandtering.
Kjekke tema.greit å kunne.
Men sliten er eg.
Koselig rom og god seng
Maten var altfor god…
Rakk prøve kjole før middag….butikker her må vite
Fytti katta..
Trur eg burde prøve klær oftare…
Her må det bli slutt på å dytte i seg usunn mat…
Uffameg…
Liksom greit heime i joggebukse og vide gensarar…
Jaja…
Strømpebukse som presser ihop det meste må kjøpast inn…
Prøvde joggesko og…
Trur eg må kjøpe dei i morra…

Men skikkeleg godt å legge seg …
Sovner nok om ikkje så lenge.
Start halv ni imorra..
Ikkje for pyser…😁
Så opplagd som eg er om morgonen så er nok konflikløysing tingen…
Ikkje tilsnakkande før etter 10…
Føler meg som ein oppblåst kval…

I morra er det heldigvis ein ny dag …
Må starte psyke meg opp til innskjerping på søtsakene…det har vorte mykje i det siste…
Så kanskje eg kan prøve kjole uten å få bakoversveis

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg