Nakne tær på lodden teppe

Ja for ute er det ikkje kos med nakne tær i graset idag.
Surt i vest,iallefall her ved kysten der eg bur.

Så gamlemor tek morgonstunda i pysjen og med kaffikoppen.
Barnebarnet søv:-)Rart å fått tenåring.Minner om min eigen alder og kor fort tida går
Vorten like stor som besta,og vipps er han vokst langt forbi.Sånn er livet:-)

Har no endeleg bestemt med for kva dag eg reiser mot øst til Oslofrøkena.
Litt forandring gjer no godt
Augene flakkar over nyheitsbilde:

Elendigheita etter flommen i Tyskland vil ingen ende ta. Skremmande.

Gleden er norsk skuespelar med pris for beste kvinnelege hovudrolle:-)Kjekt.
Alltid hyggeleg når nokon gjer det godt:-)

Litt godt å sitte her i sofaen og berre nyte morgonen.Ingen stress og ingen planer.
Berre ta dagen litt som den kjem.
Litt familietid idag og:-)

Kose meg med godt lesestoff og tanke krefter:-9
Sommaren fyk avgårde og plutseleg er det høst:-)Ting skjer så fort syns eg.

Er nok eit tegn på at eg vert eldre.
Ha ein super søndag uansett ver:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg