Morgenstund har gull i munn

Ikkje hos meg
Berre nevner det
Skodda ligg som eit teppe.
Regn i lufta..
Sjølv ligg eg på sofaen og finn ikkje heilt stillinga eller den indre roa..

Idag trur eg ryggen skal få kvile .mest mulig..Bør vel lytte til signala..

Juni månad..sommer..
Fyk nok forbi den og på same måte som våren.
Tida går fortare etter kvart som eg vert eldre
Reķk liksom berre halvparten av det eg hadde tenkt
Irriterande…
Men no tenkjer eg litt vel mykje..
Bortkasta energi til tider..
Men litt må eg jo..
Kanskje eg får til å sove litt…

Grip dagen

5 kommentarer
    1. 🙂
      Håper du får sovet litt og kvilt ryggen og kroppen. Skodda trykker og man blir trøtt og sløv av den… God bedring 🙂

    2. Håper virkelig du får hvilt deg godt nå, slik at ryggen din blir bedre. Vil tro du er skikkelig lei av å ikke kunne gjøre det du har lyst til. Ønsker deg en flott torsdag!🍀

    3. Ryggen blir ikke bedre av at man irriterer seg, men er vel vanskelig å la være… Vond rygg i dag jeg også. Det startet med at jeg gikk over gulvet i går, og så kjente jeg bare plutselig et eller annet. Sånn er det å ha skrøpelig kropp. Sofa her også. Men det går seg til, og god bedring til deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg