Jaja.det får bli som det blir

Strikkar Gåshild og Gåsulv…Men å få dei like i størrelse det er ei anna sak
Har vel og med bytta trådtype,men trur ikkje det er heile forklaringa

Ligg nok hos gamlemor
Og eg trur eg fyl mønsteret:-)
Det får bli som det blir
Veit ikkje anna råd
Er i det minste starta på å ferdigstille prosjektet

Nydeleg ver ute i dag og.
Eg vakna alt for tidleg .Treng ingen hane til vekking her i huset.Ei heller vekkerklokke
Eg har Ingolf.Han har desverre ein annan døgnrytme enn meg
Vurderer katteluke…

Ha ein super dag

2 kommentarer
    1. Gåse-gjengen din er fin den. Gjør vel ikke noe om de blir i forskjellige størrelser. Det er jo “folk” også 😀 Herlig. Og gøy å lage sikkert. Fikk lyst til å hekle litt igjen jeg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg