Ingen motorsager i sikte

I dag er det fredeleg rundt huset.Regner ute og bles.Igrunnen eit fantastisk sovever.
Må visst ha meg ein skikkeleg opprydding på maskina.Ingen lagringsplass er ikkje bra:-)Aner igrunnen ikkje kva eg har lagra,men nok mange bilder

Har planer om å endeleg få rydda og vaska hos meg sjølv.Med briller på.Uten ser det meste greit ut.
Trur det er på høg tid og igrunnen ein grei syssel når det er regn og vind ute.
Nærmar seg jul og.I oktober.Kor vart månadane av?
Glad så lenge det er mildt eg.Liker ikkje kulde


Mulig eg tek på meg vestlandsbunaden og tek meg ein tur i frisk luft idag og.
Brukar å vere lurt,og kroppen har godt av det.Men endå vert det iallefall ikkje.
Ser på God morgen Norge og skal ta meg ein strekk på sofaen

Planen er å berre slappe av og sanke krefter:-)
God fredag:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg