Hjelpe meg kor det bles

Trøtt ,sliten og småsur på morgonkvisten.
Vinden har helde meg våken..
Ikkje at eg brukar å vere så opplagd om morningen.
Tvert imot.
Men ikkje bedre av lite søvn.
So gamla sto opp.
Ser ikkje så mykje ute endå.

Katten har fått frukost .
Ikkje min katt igrunnen,men mat må ein ha.

Eg har fått kaffi og håper det hjeloer
Tett i pappen.
Meir enn før🐒

Blir litt lei dette uveret.
Treng litt stabilt godver så det tørker litt opp ute.

Spår billigare straum..mager trøst,syns eg.
Grand prix vart kaos.
Likegreit å ha seinvakt å gå glipp av det,tenkjer eg

Nei,får drikke litt meir kaffi og prøve vakne litt.
Kjenner eg er forkjøla.
Ha ein super mandag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg