God morgen🐶


Nokon har strødd kvitt teppe over landskapet inatt.
Her har eg tulla meg inn i pleddet og fyrt i ovnen.
Lite søvn så bedre med kaffi og God morgen Norge.
Trur vi på forhandlingane i Tyrkia..Tvilsomt visst ein er redd for å bli forgifta,tenkjer eg.
Er liksom ikkje eit godt varsel.
her er tidsfordrivet mitt fortida.
Hjernen orker ikkje forhalde seg til mønster.
Igrunnen greit,for varmer samtidig.
Glad i desse teppa.
To nøster gir passe teppe til meg.


Veit ikkje om eg orker tur idag…får sjå veret an.
Ryggen krangler uansett.
Hagevandring 1 time i Hjartebladhagen,med tips om kva ein gjer i hagen om våren..
Det trur eg at eg skal få med meg..
Litt må no vel eg og kunne lære .
Sjå litt folk.
Hagemenneske vert eg nok aldri..

4 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Her laver det faktisk ned med snø!

      GOdt med slike tepper – og god bedring til deg inn i tirsdagen og videre ut i uka 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg