Det er lov å vere blid:-)

Det må eg minne meg sjølv om rett som det er
Har ein tendens til å kave meg opp med ting
Irritere meg over ting eg ikkje kan gjere det minste med
Irritere meg over eigen manglande ferdigheit,og til dels andre sin…meiner eg når eg er i det lunet:-)

I går var eg hos soneterapeuten
Ho sa at etter behandlinga igår så kunne det hende eg fekk lyst å kaste ting i veggen…
Det sa ho til meg…før Førdeturen …
Eg sa som sant var at lunta mi var temmeleg kort frå før:-)

Så eg øver meg på å ta verda med ro.
Ikkje la meg kave opp
Drite i alt eg ikkje har noko med
og heller prøve gjere noko med manglande ferdigheiter
Eller så må eg berre la humla suse:-)
Men må ta meg saman å finne desse gardinene eg skal henge opp
Vel er det moderne uten gardiner, men eg trivst best med litt skilje mellom meg og nature:-)

Ute er det piskande regnver og vind,så tid for innesysler.
Dagen etter injeksjonen på auget brukar uansett vere litt på halv åtte:-)

Glømde nokre av dei presangane eg skulle fikse igår, så må nok til meir sentrale strøk fleire ganger før jul

Ha ein super lørdag.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg