Blogglista er der den skal vere:-)

No var det slutt på dei gode tidene for Kjeftsmella:-)Må le litt,men å vere på plass 67 over lengre tid er jo reine opplevelsen for gamla.
No er eg tilbake der eg brukar å vere.Sånn av og til over dei 100:-)

Sit å drikk morgonkaffien og nyt tilverelsen.Snart Førdetur og tannlegen:-)
Ser ut som det vert fint ver,til og med
Vurderer om eg burde kjøpt litt klær som passer:-)Krymper slik desse kleda mine:-)
Tenkjer heile tida at eg skal nok ta av nokre kilo,men igrunnen så gjer alle desse tankane på mat at eg heller går opp:-)
Ha ein super mandag:-)

1 kommentar
    1. Oj, tror vi deler navn :). Det er godt normalen har inntatt blogg.no. Har ikke analytics, så visste ikke om innlegga mine ble lest uten kommentarer. Klær, mat og kropp er ikke alltid i balanse, men nye klær kan være fint. Lykke til hos tannlegen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg