Berre å ta verda med ro

Kjennes ut som eg er overkjørd av ein traktor
Trøsta er at no er bensinprisane så til dei grader på bærtur at det er ein fordel å halde seg iro..
Hjelper lite at eg les om billigare busspriser i distrikta når det ikkje går buss..
Trur mange som snakker om at alle må ta kollektivt ikkje har bevega seg så mykje i distriktsnorge..
Tek gjerne buss eg..om det hadde gått nokon, og går det busser i nærheita,er dei tilpassa skulerutene..

Nok om det..
Må jo på jobb normalt sett..
Og nei,kan ikkje sykle eller gå…

Så no sparer eg peng..Må sjå det positive🌻

Ting tek tid..
Har planer om å prøve køyre bil ned på jobb idag.
Litt spennande om eg kjem meg ut av bilen😄

Går på fram om ikkje så fort.
Må lese litt krim innimellom.

Har planer innom grava til pappa idag.
Hadde vorte 85.
ungdomsbilde.
Får sjå kva eg igrunnen orker når kroppen har komme litt igang.
Regnet lurer rundt hjørnet..
Kanskje eg skal prøve rusle ein tur..Hjelper nok på…først er komedie 1 for dagen..
Ta på sko..

Kos dåke og grip dagen.det skal eg og når morgensurheita og stivheita lettar

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg