Bedøvd i tenner og nase

Var problem med betennelse i tannkjøtet,så går jo til behandling.
I dag var det venstre sida sin tur..

Bedøvd både der og i nasa ..

Her er ingenting overlatt til tilfeldigheita.
Nett fått i meg mat og drikke..
Men no har eg lært..
Ete før..

#olefine
Shoppa har eg og,men mest berre tråla butikkar…
Slik at eg veit kva dei har..

Var ikkje heilt kledd for den flotte sommaren som kom med sola.
Var 11 grader då eg reiste heimanfrå.
Så no har det vore altan og bok

Ikkje så verst å vere meg..

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg