Slektstreff er tingen

Vår herre har åpna alle sluser og vasker vekk spora etter gårsdagen
No hadde no vi ein kjempekos dag og trur vi oppførde oss bra.
Nekter å tru at vi sette slike spor at han måtte fram med høgtrykkspylaren..
Men kven veit..Sikkert stått opp med feil fot først

Her er bygda eg stammer frå

No er det no søskenbarnet som har barndomsheimen til pappa og søskena
Iķkje han som er avbilda☺

Kjekt å møte familie. Nokon hadde eg aldri sett..Sånn er det no berre.
Hadde oss ein tur til Eivindvik på kyrkjegarden etter hyggeleg matstund i Austgulen

Middag og overnatting på Brekkestranda
God mat og koseleg selskap.Til å med veret var på vår side igår

Vakkert ved sognefjorden

Måtte jo passe på at vi fekk i oss nok kaloria..kunne jo hende eg gjekk ned eit gram😙

No er eg på veg heim.
På ferja…
Håper veret har letta litt til eg er heime..
Er ikkje råd å gå ut av bilen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg