Dikt om slikt😎

På fredag den trettande er det mykje ver
No gjeld det i grunnen å ha vasstette klær
På vegen er det slaps og litt ekkelt å gå
Gå forsiktig, og ikkje på tå

Eg kledde no på meg å gjekk meg ein tur
Det etter at eg hadde tatt meg ein morgonlur
Når sant skal seiast så vart eg litt skuffa
Når eg vakna og såg nesten all snøen var fordufta

For dagen den starta med tjukk is på ruta
På vegen var glatt og måtte køyre med fornufta
Så starta det å snø og det var då eg sovna
Vakna av det var så hett eg nesten hadde kovna

På morgonen var det slik men no er det heilt anna
Men kjem nok kaldt att vert glatt og ein kan ramla
So no har eg tulla meg godt inn i eit teppe
Drikk kaffi og tenkjer..her kan eg godt deppe❤

4 kommentarer
    1. Så flott! og vi har hatt flott vær her..så syns synd på dere..ikke gøy med slafs og sludd.. Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg