Pengesluket😣

Pengesluket vart levert i sjåføren si matpause…
Snill som vanleg…Måtte jo hente att det store udyret sidan eg nekta køyre…Eg er nok sær

Bilen min har fått nytt navn..Pengesluket.
Er jo det den er..snart kosta det eg hadde betalt for ny..
Når han først var på spa behandling så hadde han jo meldt inn div.andre ynskje selvfølgeleg..
Så er ikkje så lenge før den igjenn skal på spa

 

Har hatt dundrane hovudverk i fleire dagar..sånn altoppslukande..
Til trøst for alt stresset med Pengesluket ,bestillte eg meg time hos #reset frisør.
Hærleg med masasje av hårbotn.Når ein i tillegg får vaskestol med ryggmasasje så kan ein ikkje ha det bedre

Var på tide å få litt orden på sysakene.
Fint folk har sjåfør.
No høyrer det vel med til sjeldenheitene at mødre må køyre rundt på snart 60år gamle døtre.

Har ei fantastisk mamma.Ingen over❤❤
Er heldig.
Når eg først skulle bruke peng vart det jo både balsam og sjampo..
Og når eg først såg kor flott den der varmebørsta virka så smelte eg til og kjøpte likegodt den og😁
Ikkje berre pengesluket som kan flotte seg.
Godt eg bur aleine og tener mine eigne peng.
Får spare ein anna plass 😐

Hadde meg ein tur ut i frisk luft.Ikkje sett noko til Vidar endå..Litt vind er det nok

Skiskyting på tv…No søv eg litt middag trur eg mens eg høyrer at no nermar #Vidar seg☺

#humor#ironi

1 kommentar
    1. Uff..ja gamle bilder er pengesluk..vi bytter de ut med nye billige når det blir for ille..hihih. har en ordentlig vi da..også en sånn pengesluk, men går for lut å kaldt vann bil.. hihih. Godt du fikk kost deg litt du også..og heldige du som har en mamma..og en så snill og god! Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg