Flatt batteri😣

Skal ikkje sei kva eg igrunnen sa då eg  skulle starte bilen og der var null liv
Totalt dau…
Virka som han berre hadde skrudd av batteriet og lagt inn årane etter mottoet..
No gidd eg ikkje meir

Ikkje ein nabo med bil heime.
Ingen kollega som køyrer same veg…
Då er det berre å ta på full regnutstyr.
Labbe iveg og håpe på at det køyrer ein bil ein kan heike med..

Kom det ein einaste bil trur de…laaaangt ifrå.
Etter 4 kilometer i regn og vind kom mi kjære mor frå frisøren.
Kom meg på jobb…om litt for seint
Vart henta og batteriet er ladda ifølge min sønn.
Må ha nytt…
Fekk meg no litt ekstra trim..

#humor#ironi

Her er latsabben

4 kommentarer
    1. Ja det er så kjedelig når bilen ikke gjør som vi vil!! og den skal få oss fra a til b..og det er ikke gøy når den streiker! Så bra du fikk trim! og at du fikk haik etterhvert! Er nok bare å kjøpe seg nytt batteri ja.. HA en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg