Kven har sagt det er sunt å stå opp tidleg?

I dag måtte eg tidleg opp og det er for meg som aldeles ikkje er noko A menneske ei utfordring

Spesiellt når nattesøvnen har glimta med sitt fråver

Men hadde time før fuglane syng på sykehuset.Og det tek jo tid dit:-)

La meg ganske tidleg.Tenkte at det var sikkert lurt

Var igrunnen trøtt og trudde eg.Men trur de eg fekk sove

langt ifrå.

Vart tørst,så måtte eg jo på toalettet.

ojsann jammen kjørde den bilen fort.og kva søren var den lyden

Høyrde båtlydar og summing,

Meir vatn og meir dogåing

Vrei meg som ein makk i senga.Best som ein har vondt her så er det der

Til å bli tussete av.Klokka vart to og tre,og ikkje aner eg korti eg sovna

Men ein ting er sikkert.Sov som eit murmeldyr då klokka ringde,og den ringde ikkje berre ein gang

og er har to.For eg er ein kløpper i å sovne att

Drog meg sjølv tilslutt ut or senga og inn på badet

Vakna verken av dusj eller kaffi og ærleg talt…Eg er trøtt endå:-)

Skulle vore eigne opplegg for oss B menneske:-)

#Humor

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg