orker ikkje,gidder ikkje:-)

Idag har eg ikkje gjordt det minste slag

utenom det eg måtte gjere idag

Jobben må ein jo passe på

ellers så kan det jo vere eg må gå

 

Ikveld ser eg striper av noko blått

Antar det er himmelen som har dukka opp

men ellers var det temmeleg svart

av skyer som held seg og klamra seg fast

 

Men gradestokken viste kun ni,

er jo så ein snart kan stå på ski

Og det i August,du snakker meg om

Er så eg kjenner eg vert aldeles tom

 

Så no sit eg her i min gode stol

og tenkjer at snart er det jammen meg jol

Men imorgon så er det jo ein ny fin dag

Heilt fri for stress og mas og jag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg