Kor er nøklane mine.Har pokemon tatt dei?

Har hatt eit stort problem i alle år.

Her i huset forsvinn alltid nøklane mine eller andre ting som eg treng

Skjønner ikkje kor ting tek vegen.Merkelige greier

Må få deg faste plasser til ting,seier folk til meg.Har jo det!Men tinga er jo aldri der.

Vanleg dag hos meg starter med at nøkkelen til bilen er borte vekk…Då startar leitinga.

Full runde gjennom heile huset.Tenkjelege og utenkjelege plassar,,Ingenting..Så runda tilbake…

Obs…fann den

Men vel på veg ut i bilen starter neste…Mobilen..Kor søren er den

Innigjenn.Fullt stress.Same runda og kjenner at adneralinet pumer i blodet…..Ingen mobil nokonplass..

Er jo heilt umulig.

Har fortsatt breibandtelefon og takk for det…No startar ringinga på meg sjølv for å finne den forsvunne mobilen som selvfølgeleg ligg like i nærheita men berre har gjømt seg ørlite under eit blad

Ikkje berre desse tinga som gjøymer seg vekk

Er aleine men har alikavel eit stort nett full i single sokker…Dei andre har det med å reise på ferie…plutseleg så dukkar det oppatt ein gjeng og eg har  mange sokkepar…Men kor lenge var Adam i paradis..Ikkje lenge

Her hos meg så flytter ting på seg villa vekk.

Trur eg har brukt halve livet mitt på å leite..

Får jo litt trim på den måten men er temmelig slitsomt:-)

Men no har eg skjønnt det.Er nok alle desse pokemonane som er overalt…ikkje rart ting forsvinn.Reknar med dei er hos meg og

Prøver å vere litt meir strukturert.

Trur alltid eg legg ting frå meg der dei skal vere,,,men der er dei sjelden og aldri…Merkeleg er det iallefall:-))

Men kanskje eg skal prøve å finne husnøkkelen og gå ein tur ut i naturen

Den forsvinn heldigvis ikkje med det første og er eg heldig finn eg nøkkelen så eg rekk tur og jobb:-))

#personleg#Humor#sjølvironi

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg