Trur ein ville vaske meg vekk

Her i ytre strøk var det no ganske triveleg turver..Litt yr av og til ,men ok

Sidan eg skulle inn på legekontoret tenkte eg at eg skulle benytte muligheita til eitpar av turane i 10turen sånn lenger inni kommunen.

I det eg kom ut frå legekontoret starta vårherre med pinsevasken..
Vurderte reise heim,men tenkte at byga gir seg vel.
Det kan de tru.

Starta lengst vekke.
Systadfjellet..
Når ein starter ganske høgt over havet så var det eit veldig lite fjell.
Men nydelig sti..

Regna heilt vanvittig.
Her skulle det visst vaskast vekk det meste.
Ikkje dagen til å ta mange bilder.

Det er høgde frå sjøgrensa og den er nokre høgdemeter unna😁

Forruten eit vanvittig regnver,våte glatte berg og fallfare var drt ein sånn kosetur
I det eg sette meg inn i bilen slutta regnet…
Trur det var meg det ville vaske vekk..
Var tenkt å ta ein topp til,men var både kald og skoa var utette..
Følte meg liksom ikkje så godt mottatt😁

Rett uatt i ytre…
Her er det ikkje vaska til pinse..
Isåfall berre ei lita bye..

Må nok gå meg ei runde for eg frys.
Men fekk no i det minste haka av tur 3 på 10-turen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg