sture og lure

Her sit eg og sture og har begynnt å lure
om det meste som rører seg rundt meg i dag

Har sove godt som presten
ja gjer han det,forresten
Og kaffien smaker som berre den gjer

Sola den lyser,men trass alt så frys eg
og tenkjer ,kan hende denne dagen vert fin

Nyheitene er like fæle som før
Verden er grusom og folket dei dør

Må drikke litt kaffi og kanskje gå ut
Ryggen treng trening og resten omsut

Går no på fram og eg ler meg for det
Må berre klare å få på meg litt klær

Ha ein fin dag:-)

R

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg