Røykvarslaren fungerer som berre det

Seriekoblinga og.Eg berre nevner det

Svolten som ein skrubb etter lang dag på lokale forhandlingar,fann eg koteletter i frysen
På med steikeovn. Ovnen på 180 grader og tenkte att…Eg går meg ein tur
Bruker eg ellers og,men trur eg då brukar sette ned på 150..
Jaja
Var berre det at idag traff eg ein nabo og slo av ein god prat

Høyrde spetakkeklet på lang avstand
Sette opp farten litt og lurte på kvifor den var full sirene…Kva brann?
Låste opp og let opp døra-
Såg knapt noko for all steikeosen…Fekk av ovnen og opp med det som gjekk opp av dører og vindu..
Let att dørene inn til kjøkkene og spetakkelet roa seg fort
Steikeosen derimot,sit i endå.
Kotelettane var akkutatt perfekt stekt.Igrunnen lenge sida dei har vore så flotte:-)
Må nok ha vore litt fett i ovnen som eg ikkje har sett.No er den sjølvrensande idioten iferd med å reingjere seg sjølv.
Eg vurderte å vaske for å få litt anna duft inn enn steikeos,men får vere til torsdag.
Litt action skal det antageleg vere hos meg og:-)

Dagens tabbekvote er forhåpentligvis slutt:-)

Turen var flott,men kjenner at steikeosen gir hovudverk,så burde nok ete først

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg