Ny dag og nye muligheiter

Er i allefall noko vi seier
Her er eg stuptrøtt,stiv og støl og prøver å vakne med kaffi og nyheiter
Går seg nok til utover dagen. men nokon sprudlande morgonfugl er eg altso ikkje

Er litt meir futt i meg utover dagen
Men alle har vel sine stille perioder
Sjølv ei masekråke som meg:-)

I helga skal eg i konfirmasjon til eldste barnebarnet:-)
Tida fyk,og eg gleder meg
Syns ikkje det er så lenge sida han kom til verda, men ser det er mange bunadstørrelsa sida, så konfrmasjonen skjer i kjole hos besta
Får vere greit det,tenkjer eg
Ein må berre akseptere at kiloa har sneke seg på.
Verre å få dei av:-)

Har vorten godt opp i åra sånn uten at hovudet har fått det med seg.For føler meg ganske så ung til sinns…Merkelege greier:-)

Ha ein super tirsdag.
Skal eg og når eg berre vakner:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg