Med hjertet i halsen

Stuptrøtt rusla eg til sengs i gårkveld.
Held på å rive ned noko på min veg,før eg formeleg valt oppi senga…

Sånn nett før eg kom i drømmeland skjedde det

Dunk…
Kjendes ut som noko litt tungt hoppa opp i senga.
Stivna frå topp til tå.
Hjartet slo i full panikk.
Krølla meg automatisk i fosterstilling…
Før fornuften tok overhand…
Kva søren var dette..
Jau…min store tunge rokkering som skulle stå lent inntil veggen.

Hadde nok fått den litt ut or ballanse på mi snubleferd til senga..
Mulig det er eit tegn frå oven at det er tid for trim og sunne vaner
Lei av å stå til pynt.
Ubehageleg var det iallefall.
Så kanskje eg berre skal rydde litt.

Firtsatt god julehelg.
Idag har eg fri😍

4 kommentarer
    1. Kunne vært skummelt det der..godt det bare var en rokkering..hehe.. Det har jeg ikke hatt siden jeg var barn..kankje jeg skulle kjøpe meg en igjen… <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg