Kor tek dei energien frå?

Blir så imponert over folk eg har rundt meg
Dei orker og får tid til alt
Huset og hagen er flott,dei jobber,trimmar og ha tid til det meste….

Her er eg..Går vel og merke på jobb,luffer ein tur etter vegen,og det er det

Huset ser ut som det er bomba.Resten og.Orker ikkje fritidsaktiviteter og vil berre krølle meg ned i sofaen og sove…

Eit eller anna gjer eg nok feil,men kan jo vente på eit under.
At energien skal komme fykande,sånn plutseleg:-)

Imens tek eg meg ein kopp kaffi og prøver å vakne til liv:-)
Ha ein fin dag

5 kommentarer
    1. Ja du kan så si…. jeg orker ikke det jeg orket for bare litt siden… En ting av gangen er saken her…. 😀 Lag deg en fin dag 🙂

    2. Jeg hadde mye mer energi da jeg var yngre enn det jeg har nå.
      Jeg synes du er barsk som klarer å gå nattevakt. Det tror jeg jammen ikke jeg hadde klart.
      Ha en flott fredagskveld!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg