Jammen klarte eg det:-)

Hipp hurra og takk til verdens beste som geleida meg gjennom mange av myrane for å finne desse stolpane
Stolpejakta i Leirvik i Sogn er ikkje for pyser og ten tek lang tid:-)

Men no er eg imål.Og uten hjelp hadde eg nok virra kvilellaus iring oppi skogen endå

Hadde èin nydelig tur idag og rakk å komme i hus før slusene åpna seg

Kjempeflott temperatur og tørt og fint å gå

Viktig å ha med seg ei tolmodige sjel som prøver å forklare på kartet
Noko skjønner eg altså men teori og praksis er liksom ikkje alltid heilt samstemt i toppetasjen

Vart nokre kilometer men tida gjekk kjempefort

Her er endeleg gamla ferdig med dei 54 stolpane..Ser ut som eg har sprunge maraton,men sånn er det når kondisen og pusten er på lavast mulig gir
Tusen takk til vegvisarane
Og er mykje kjekkare å gå å vase på ukjend mark saman med nokon og ikkje åleine:-)
Var godt å komme heim til dusj og lage meg middag
No regnar det så innmari at eg lurer på kortid eg skal orke å gå ned med papirdunken:-)
Men må eg så må eg

Imorra er det tilbake på jobb.
Er etter fire veker ferie eg vurderer om det hadde vore greit å vore pensjonist…
Men blir nok heilt greit å komme i jobb att:-=

Ikkje hatt det beste sommarveret men så lenge ein har hatt eitpar dagar med sommarvarme,så gløymer ein fort dei dårlege

6 kommentarer

    1. Trodde faktisk stolpejakt bare var i byene, jeg. Men ser ut som det ble både en fin og krevende tur.
      Starter jobb i morgen jeg også, etter tre uker der den første ble arbeid. Så har en del ferie igjen. Men neste år nærmer jeg meg pensjonisttilværelsen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg