Har nokon sett påskeharen?

No ser eg at han har vore i området før i påska.
Har nemlig vorte jakta på påskeegg både her og der:-)

Men,idag kjem familien og spørsmålet er då..Har han vore hos besta?

Det lurer eg og på og kvar påske så har han lagt frå seg ulik mengder egg
Ikkje er det hjelp i å spørre kor mange heller..Og ikkje veit besta det,må vite

Eg håper han har vore i nærheita,for eg har nemlig vore bortreist og har for tida ikkje styr på nokonting

Kaos i meg og verden:-)

Enn så lenge sit eg i pysjen og drikk kaffi.
Søvn har det som vanleg vore lite med,men har nokre timar på morgonkvisten.
Fekk no vaska litt klær igår,sjølv om strømprisane er høge om dagen.

Hakket verre å gå klelaus,tenkjer eg.

Trur eg først skal ta meg ein god rusletur,når eg vakner til liv.
Viktig med ein god start på dagen,om ikkje anna.
Sette meg i solveggen med ei bok.
Fantastisk påskever over heile fjøla verker det som,så må nytast mens det er sånn.
Kalde netter fortsatt.
Ha ein super dag

7 kommentarer

Siste innlegg