Hagen og meg

Der har eg stoff til ein roman eller to.
Tittel
Kor gale kan det bli.
Men eg styrer no på.
Ugraset ser ut som det trivast og det gjer eg og.
Så får ddt andre vere som det er.

Vart overraska over størrelsen på gulrota.
Her har eg knaska den i meg.
Sommergullrøtter sto det på pakken.
Sådde nokre inne..
Det var nok tingen.
Resten snakker vi ikkje om.
Jordbæra er ikkje søte igrunnen.
Som naboen s..Dei passer nok perfekt til diabetikara😉

Kvild og rekreasjon er viktig.

No har eg avslutta for idag.
Kan ikkje slite meg ut.

Laga meg jordbærsuppe.
Smakte slett ikkje verst.
Bles godt så les litt og nyt resten av sola
God lørdagskveld

2 kommentarer
    1. Jordbærsupper hørtes godt ut. Litt søt den vel 🙂 Det å ha hage må være fint. Av og til ønsker jeg jeg hadde det. Bare av og til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg