Gratulerer med dagen til alle fedre rundom

Hipp hurra :-)Og håper nokon tenkjer på dåke.At ein fortjener å bli huksa på ikkje minst.
Fins mange fantastiske pappaer ,men sjølvsagt dei som ikkje er like fantastiske.nett som med mødre

Ein kan jo diskutere om ein treng slike dager.Men så lenge det er det at ein vert huksa på som er viktig og ikkje handelsstanden som vil tjene peng,så syns eg det er ein fin tradisjon

Litt trist og vanskeleg kan det vere for ungar som ikkje har ein pappa å lage kort til i barnehage og skule.Men ein kan jo lage kort til nokon ein er glad i tenkjer eg.Ein bestefar eler ein annan vaksenperson.Eller ein kan la det vere der og la det vere ein privat tradisjon:-)

Men slår eit slag for alle pappaer idag:-)
Sjølv skal eg ha meg ein tur på grava til min pappa idag.Plante julerose og sei gratulerer med dagen:-)

3 kommentarer
    1. Sikkert greit for de som har fedre, eller barn 🙂 Jeg har ikke lenger noen pappa. Og ikke har vi barn. Så det blir liksom en dag andre feirer. Men kjenner ikke så mange som feirer så voldsomt denne dagen. Ha en fin søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg