Gamla , Vera og strikketøyet

Koser oss kvar kveld vi på denne tid.
Ho med å løyse mordgåter og eg hjelper til frå sofaen,mens eg strikker litt.
Reine Miss Marpel

Fått meg nøstekopp idag

Berre lekkert.
Har jo nett tatt oppatt strikkekunsten.
Sånn til heimebruk😍
Men berre raglan.orker ikkje tanken på sy og klyppe…

Kjekt med gaver og hyggeleg besøk ein litt småsur dag.
Men no skal det verte varmare…skal sjå vi får litt sol og sommer..
Om ikkje anna opplett.
Blir jo reine velstanden.

Nye vestland fylke får 19 fleire ledara enn vi no har tilsaman står det på nettet
Trudde ein fekk mindre administrasjon ved å slå oss ihop eg.
Kva er det vi då må spare på.
Potten vert vel den same..
Pengar veks ikkje på tre der heller..
Vi vil nok merke det..
Ikkje alltid eit gode å vere stor.

Men får strikke vidare eg…
Fortsatt god kveld

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg