Fredag🥳


Snøen kom den,så kalde føtter som melder snø skal ein ikkje kimse av.

Men vakkert ute enn så lenge
Meldt snø,så kjenner eg er begynnt å grue meg til arbeidshelga .

Ikkje jobben altso,men køyringa.
Justering av statsbudsjettet på gang
No er eg litt spent på kva som vert justert.
Prisveksten gjer det nok vanskelig for mange sektora og rett og slett for folk flest.

Sjølv sit eg no varmt og godt.
Innballa i teppet mitt,kaffi og godmorgennorge.
Dei lover meg vind og meir snø..
Eg har ikkje behov for det i det heiletatt.
Så heilt unødvendig.

Men kose meg litt til før eg må måke snø.
Innfarten er nok ganske stappa etter snøplogen.
Greit å få vekk.
Dagens trim🥳

God fredag

4 kommentarer
    1. Ja snøplogen lagar store kantar i innkjørslene… trim er heilt sikkert at det er nÃ¥r snøen laver ned og ein mÃ¥ ut Ã¥ mÃ¥ke… Her har det ikkje snødd… men er kaldt…
      God helg til deg 🙂

    2. Helt enig!
      Det er nok snø nå.
      Nå vil vi ha våååår!🤩🤗🤩
      Nyt fredagskvelden!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg