Lørdagskos🤣

Isbilen var her idag…
No er krokanisboksen snart tom og eg er kvalm…
Uff…ingen kontroll.
Berre kosa meg idag.
Slappa av.
Laga til og med raspeballer til middag..
Litt kjekt å kunne det og innimellom.

Fått bestillt meg kjeks og karameller..
Og knekkebrød..
Det siste har eg ikkje kjøpt sånn type av før..
Kom to kjekke jenter på døra..
Kom på at eg gløymde å skrive telefonnummeret..
Og det endå dei sa det…men dei finn nok ut av det

Vind ute men fortsatt mildt..
Sit her litt på spranget i tilfelle denne røykvarsleren får nye idag og..
Kan aldri vete.

Prøver å hekle litt.men går litt i rykk og napp.
God lørdagskveld frå gamla i sofakroken😁

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg