Gamla og latskapen

Latskapen lenge leve
Men har ein heimeferie så har ein det
Ute er dei meste av skyene borte vekk.
Sola skin over dei som er så heldige å ha kveldssol.
Litt meir regn treng vi nok.
Eg har eigen brønn og der er det ikkje så mykje å skrive heim om.

Må nok ha litt meir bevegelse på feriekroppen imorra.
Burde nok fått opp pulsen idag og men gadd ikkje…

Tida fyk jo avgårde og før eg veit korleis er ferien over…
Har 4 veker…gjer godt syns eg.
Litt spent kor det går når eg skal jobbe 100 prosent att.
Lenge sidan sist så treng få litt fart i skrotten.

Det einaste eg er god på er å ete…
Og det er rett og slett ikkje nødvendig.
Men…løye med det…
Det var dette matvettet og sjølvbeherskelsen…
Mental trening er nok tingen😎

2 kommentarer
    1. Det er lov å være litt latt innimellom 🙂
      Har vært temmelig lat jeg også, men det har vært så varm og klamt at kroppen har ikke spilt på lag. Mannen min sier at de ansatte på jobben hvor han jobber har gått for halv maskin nå de dagene som det har vært så varmt.
      Ønsker deg en kjempefin torsdagsettermiddag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg