Sansehage❤

Har sånn koseleg hage utanfor avd.eg jobba
Det meste takka vere helselaget og eldsjeler og til nytte og kos for bebuarar og oss som jobber

Hønsehus har vi og❤Brune og kvite høner

No hadde vi fått ei lita fontene❤
Kos
Tatt bilde på nattevakta må vite😑
Gode utemøbler og bålpanne til å steike lapper på.Ikkje utstyret det står på

Eg er ikkje glad i å lage mat i det heile og iallefall ikkje over åpen eld☺så det overlet eg til andre☺Hadde ikkje vorte mykje av det visst eg hadde ansvaret skjønner de.Godt vi har ulike kvalitetar.
Er kos å kunne gå rett ut i ein triveleg hage i trygge omgivelsar
Håper på litt sommerver så vi kan nyte det

 

Var kjempefint halv fem idag.Flott utsikt:-)

Fekk med oss soloppgangen før regnet tok over

For meg som har sovedag er det no passe ver.
Sove litt lite kjenner eg, men slit meg vel gjennom ei natt til☺

Får kose meg på sofaen litt til tenkjer eg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg