Beina på bordet..Det er helg😐

No er det kanskje ikkje særleg pent eller danna,men eg bur aleine så det skit eg i😎
Skal vere bra å sitte med beina høgt
Slengt meg opp i sofaen
Litt småruskete ute høyrer eg.vinden tek godt tak😐
Har no hatt meg ei stripe etter vegen idag..
Vert ikkje noko sprek av det men fekk no frisk luft

Starta bra med sunn frukost men so skar det seg😎😣slik er det no igrunnen kvar dag
Må finne på noko lurt antageleg

Var inne på tanken om å hive ut jula idag.Vart med tanken.
No har no ikkje mange av kollegaene mine feira jul endå.Det er jo den 7.
Så må jo vere litt solidarisk😊

Er  no 20dag Knut som jager jula ut så har no litt tid på meg.
Vert no iallefall ikkje rydda ut i helga
Er no litt triveleg i ruskeveret

Skal berre kose meg her i sofakroken😊
Kjekt med gode bøker.strikketøy og fred i sjela

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg