God jul😙

Ynskjer alle ei strålande jul
Sjølv ligg eg litt for stormen i sjul
Da va då volsomt til ver vi fekk
Så idag var eg heller ikkje ute og gjekk

Berre ei vakt til så tek eg julfri
Har alikavel ikkje for vane å gå på ski
Så at jula ser ut til å verte grøn iår
Ja det gjev ikkje meg gråe hår

Meir bekymra for dei som er på vegen no
Snøstorm og vind den er ikkje berre god
Håpar alle kjem seg over til jul, og slepp og stå lenge for vinden i sjul

Ynskjer vi alle får ei koseleg juletid
Med fred og ro og null kamp og strid

Der medmenneskeligheit og kos  er det sanne
At vi og har tid til vår nabo og granne😐

God jul frå meg til deg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg