Kor vart det av musa?

Visst nokon lurer på kor det går med musa som har flytta inn.,så lurer eg på det same.
Fellene er oppe men står der totalt ubrukte.
Den einaste som med eit nødskrik har unngått dei nokre dagar er eg…

Reknar ikkje med eg er kvitt museplaga😣vore mildt dei siste dagane så mulig ho er ute ein tur.
Må antageleg vere noko gale med plassering av fellene..Eller mulig eg har for dårleg utvalg i mat i dei..
Klok mus ser det ut til.vil feire jul..

Har ete sauehovud eg idag.Med kolrabistappe.
Skikkeleg kosa meg heil aleine.
Alt bosset er komme ut i spannet.
Tek ikkje sjangsen på at musa likar maten
Må igrunnen sei eg kikkar litt ekstra både her og der.
Forløbig er det 2-0 til musemor
Men eg gir ikkje opp😊

Gått meg ein tur i yr .Forfriskande.
No er eg klar for handballfinale og Farmenfinale..Travelt dette😊
,

Liver er slett ikkje verst❤Gjeld å finne gleda i dei små tinga

5 kommentarer
    1. Koselige tøynisser! og det er bra musa har kommet seg ut..og håper den forblir ute..hihih.. Jentene vant!! men gurimalle så spennende…Hipp Hurra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg