Det er bakdeler med alt:-)

Gamla er vorten forkjøla:-)

Litt trasieg er det å ikkje kjenne seg i form i godveret.Fort gjordt å verte forkjøla no igrunnen

Sola varmar godt men det er kaldt der den ikkje er

Ser ut å det flotte veret og kjenner lysta til ein tur.Men kjenner på kroppen at det er ikkje noko lurt i så fall:-)

Merkelege greier.Har mest lyst til det vi ikkje kan:-)

Men får roe ned litt og konsentrere meg om å verte frisk.Litt fred og ro skader ingen:-)

Har no fått reparert ei tann på føremiddagen.Må innatt torsdag .Ikkje berre berre,Men tenner må ein ha visst ein ikkje skal kun leve på mosa mat og suppe:-)

Litt tidleg tenkjer eg.Og så glad som eg er i mat hadde det vorte skitkjedeleg:-)

Ingenting å sei på utsikta-Vakkert med desse flotte haustfargane vi har no-Har vore eindel trafikk av eit sjøfly med landing og letting på fjorden.Kanskje nokon som øver-Eg hadde ikkje tort:-)

Så istaden for tur så vart det kos med kaffi ,teppe og krimroman .Ikkje ferdig endå, men god bok syns eg.Litt blanding av ny og gammal tid,og ikkje minst lettlesen.Orkar ikkje tungt fordøyeleg stoff idag.Huksar knapt kva eg sjølv heiter.:-)

Ikkje så kos å ikkje vere i form,men så lenge ein er såpass at ein kan lese så er det igrunnen greit.

Har no meldt fint ver nokre dagar til:Har frihelg så då kjem vel styggeveret antar eg.Men enn så lenge skin sola.Eg ser alt støvet og tenkjer at eg må skjerpe meg.Har igrunnen tenkt det i årevis,,Vert verre å ikkje bedre med åra

Ikkje greit å vende på gamle vaner hos sta gamle kjerringar;.)

høst #roman

4 kommentarer
    1. Lurt å roe ned å ta det med ro! Tur får du gå en annen dag da vettu.. Ser jo ut som du har nydelig utsikt! God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg