småsur på tur

Nydeleg ver  men idag vakna eg litt småsur ,stiv og støl

Tok si tid før eg gadd stå opp

Sol skein og prøvde så godt den kunne å få meg på bedre tankar,men var ikkje heilt der

Men,,,,har ei datter som er a.menneske og når ein då får melding om trimtur i nydeleg ver før fuglane står opp,så smitter det litt….

Tenkte at jaja…Skulle vore ein tur på Einingsfjellet.Det har eg tenkt no lenge…

Dagens gladnyheit

Det er rydda ny veg forbi den verste plassen med søle og klatring:-)Tusen takk:-)Flinke folk …

Drittungt å gå idag.Helseslit.og igrunnen så er det ikkje så langt heller…Men idag syns eg det var veeeldig langt:-)

Men flott å få svette litt og fekk tenkt og snakka mykje med gale Lise,mitt andre jeg, om alle tinga som var inni hovudet

Ikkje berre fine ting som kom fram..Men får no håpe at eg ikkje snakka høgt,for var ikkje aleine som gjekk tur i solskinnet:-)


Er ei ubeskriveleg flott utsikt.Alden er flott i all slags ver

Terapi .Litt kaldare på toppen men den utsikta gjer noko med ein

Vakkert rett og slett.Kjenner at all irritasjonen i kropp og sjel slepp taket.Sånn etter mottoet..Skit i det for eg har det bra:-)

Koselig med benk.Idag brukte eg den kun for å skrive meg inn i turboka:-)

Fantastisk start på dagen når eg kjende etter på toppen,men føltes langt frå fantastisk då eg vakna

Tur for meg er viktig for kropp og sjel.God terapi samt at eg får litt trim…Burde nok verte flinkare til å strekke ut…Må verte neste mål:-)

Ynskjer alle ein super tirsdag:-)

#friluftsliv #trim #tur
 

4 kommentarer
    1. jammen godt du kom deg utover dagen for dette var virkelig en flott tur ) skulle gjerne vært en tur på fjellet jeg også men det har ikke jeg hatt tid til i dag,ikke i morgen heller,så får vi se da når det nermer seg helgen )) kos deg med resten av dagen også

    2. Så flotte bilder!! fra en herlig tur! ja, noen dager er tyngre en andre..sånn er det bare! men godt å komme seg ut uansett syns jeg..og ta det deretter…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg