Nesten panikk….

Helt skjelven…
Her sat eg i fred og fordrageligheit og ante fred og ingen fare..

Då går røykvarsleren…seriekobla..
Skal sei gamla fekk opp både fart og puls..
Har fossert heile huset rekordfart .
Finn ingenting..opp med dører og pokkerskapet har stoppa..
Sikkert berre tett luft..
Mulig eg har dårleg ånde..
Har iallefall hjertebank..
Glad ingenting var gale og røykvarsleren funker iallefall…
Ekkelt…
Skal ha meg ei ekstra brannrunde om litt…
Har ikkje helse til slikt…

No er det greit nok at den får nye ved matlaging ..
Men når den smell iveg sånn uten då kjenner eg at kroppen sjelv

I mangel på beroligende tek eg peanøtter

4 kommentarer
    1. Man blir litt gal når det setter i gang sånn… Vi fikk samme med dørklokka vi..Men den stoppet IKKE, midt på natta… Vi måtte åpne hele greia (dørtelefon) og nappe ut en ledning…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg