Valgets kval.Utfordring

Ut i friluft har utfordring i helga
Ho lurer blandt anna på

Strand eller fjell?
Litt vanskelig igrunnen for likar meg på dei låge fjella men og med sjøen

Men må nok velge sjøen,for eg er nesten avhengig av å sjå den for å føle meg heil

Morgen eller kveld?
Syns soloppgangane er berre heilt nydelige her hos meg
Men eg er og blir eit B-menneske,så må nok sei kvelden

Bil eller båt?

Syns det ser så koselig ut med båt og det å reise på småturar rundt i området.men eg er redd på sjøen eg.Er liksom ikkje så koseleg som det ser ut når eg står på land,så det vert nok bil,sjølv om eg ikkje er så glad i å køyre bil heller…Men eg gjer no det i det minste:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg