Følelsen av høst:-)

Gjesp
Slit litt med å snu døgnet etter nattevakter,men er no oppe
Godt inntulla i teppet mitt,med kaffikoppen i handa og kvalifisering til ol på tv
Får slik haustfølelse

Småkaldt,men ser sola prøver å overta og varme opp kloden
Det trengst

Stille på fjorden og høyrer båttrafikk.Antar dei vil fiske og ikkje bade:-)Men er kanskje ikkje alle som er slike pyser som meg

Prøvde meg på boller igår eg
Altso,utseende er ikkje som det skal,men smaken var faktisk slett ikkje verst
Så får gå
Har ikkje baka med vaniljekrem før så ser det er forbedringspotensiale:-)
Litt greit å ha noko godt til kaffien når ein ikkje berre kan stikke på bakeriet:-)
Trur eg skal ha meg ei heilt stille og roleg heimehelg
Ha ein super laurdag

4 kommentarer
    1. Syns bollene så veldig gode ut. Høsten kommer nok snart, og en kan få den følelsen om temperaturen synker. Og så er rogna kommet lengre enn den bruker, slik som alt det andre, her jeg bor. For alt er kommet tidligere i år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg