Stolpejakt på Straumsneset

Kan altså anbefalast
Nydelig bygd i Fjaler kommune
Rett og slett imponert over plassen,naturen og dei fantastiske turstiane.
For eit arbeid og dugnadsinnsats
Litt sliten type

Var litt heldige for traff tre lokalkjende som kunne bekrefte og forklare ruta.
Gjorde alt så mykje greiare.
Flott natur og i tillegg flotte folk.
Og veslesysta.
Var ho som kunne kart og har retningssans.
Redd forklaringane hadde hjelpt meg heller minimalt.
.Men navna dei sa og forklaringane fekk eg med meg altso.


Vi fekk nye venner av den meir innpåslitne typen.
Etter 10 kilometer og fleire timar på tur var vi imål.
Eg er ikkje så sprek.
Men super tur som eg anbefaler på det varmaste.
I kjekt selskap går tida fort.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg