På grønn resept

Frisk luft og tur ut gjer godt for det meste.

Igår så tenkte eg at…jaja…Er visst best for den stive musklaturen min å gå i naturen…
Er rett og slett pissvått og slept i naturen no altso,
så eg starta på den vanlege ruta.
Fall for fristelsen til å gå ned til sjøen på ferda-
Hadde jo vantette joggesko:-)

Vakre farger er der,men altso…vått…megavått

Ein ting vil eg sei.
Vanntette sko har eg,men totalt uegna på våte fjell og steinar.
Var omtrent som bambi på isen.
Om eg ikkje var stiv nok frå før ,så knytte eg no resten av musklane der.
Og der er ikkje bratt,men nesten heilt flatt.Treng eg trene ballanse?
Var fjell eller søkkvåt mark.

Men eg kom meg ned..Tok berre litt lenger tid.

Vakkert med sjøen

Rekreasjon for kropp og sjel

idag har eg helde meg på vegen:-)Redd for å bryte lårhalsen:-)
Skal nok meir ut i marka,men må ha litt mindre glatte sko

God fredagskveld

5 kommentarer

Siste innlegg