No slår eg på stortromma

Luksusfella neste..
Det er å overdrive..
Men no vert det varmekabler i kjellarstova..
Skal det vere så skal det vere..
Ikkje noko billig oppussing.
Men må til,så får ta den kostnaden…
No har eg plutseleg fått litt tidspress på maling og utrydding.
Her må det verte litt framgang i sakene..
Har ikkje gidda gjordt ein skit på lenge..

Skjønner heller ikkje kor eg har gjordt av alt julestyret..
Mulig det er på høgeloftet…eller det er nissa vekk..

Har idag faktisk gått tur innover i fjorden..
Mot normalt.

Fint inni fjorden og.
NYDELIG SOL

Var på kaffibesøk før eg snudde heim.Ja ikkje hos denne typen altso..

Amaryllisen har bomma litt på jula,men fin er den…

Sove litt lite merkar eg..
Trur eg skal krølle meg opp i sofaen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg