Media på godt og vondt

Media er ein god ting ,men kan og vere det motsatte

Å få livet sitt bretta ut i alle riksmedia er ikkje alltid greit
Ein rammar ikkje berre den det i utgangspunktet handlar om, men heile familien

Er som regel berre trist
Ein kan meine det ein vil om mykje, men vil alltid vere ein uskyldig part som lir når saker blir bretta ut

Det er om ein er kjendis eller i denne såkalla bamsegutsaka..Dei har familie
Er berre trist syns eg
Blir jo berre verre og verre
Er uansett menneske vi snakker om

Skikkeleg sur dag ute.
Litt småsær eg og her eg sit.
Ikkje alltid kroppen vil det eg vil.
Men ,kanskje eg skal sjekke om advendslysa mine fungerer….Er jo snart tid for dei no:-)
Naboen har fått opp utedekorasjonane .Lyser opp i mørketida

Iår har streken fått seg juletre:-)
Må ut og samle inn litt diverse når eg berre våkner.Bles godt idag og

Ha ein super torsdag:-)
Snart jobbehelg

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg