Majestetisk og magisk

Turen frå Gygrekjeften over 3Lstølane og nedatt gav meg ein utruleg opplevels av kor stort dette fjellet igrunnen er.
magisk

Kor kjem alle kjempesteinane ifå..
Der var vi..
Langt å gå men for ein opplevelse.

Flotte å velhaldne stølshus.

Men vi må nedatt og..
Bratt og litt glatt.

Nedatt hadde eg nok med å halde meg på føtene.
Var ei sliten bestemor som endeleg kom ned.
Fantastisk turfylgje med stor tolmodigheit.
utsikta på toppen var magisk.
Vel heime drakk eg eitpar liter før dusj og rett i seng.
Kjenner det i musklaturen ikveld.
Men,har hatt ein fin familie og vennedag og tatt mitt første bad.
Var kaldt men no har eg i det minste fått årets sjøbadFlott badeplass på Sørbøvåg men vind..
Ferietid

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg