Litt mykje sitting,kanskje

Blir villjordbær iår og.

Litt godt å få lufta seg på føremiddagen.
Gjekk smått,litt vondt men godt for sjelefreden.

Måtte nyte resten av godveret.
Innom grava til pappa.
Hadde vorte 85 idag.
Rakk å verte vel 80.

Var sikkert eit syn der eg låg på alle fire for å sette ned ein bukett..
Ikkje mindre når eg måtte bruke gravsteinen som støtte for å komme meg oppatt..oppom jobb
Siste kursdag i lindrande pleie og den gode Pavlovaen.
Den var rett og slett fantastisk god..
Takk til Liv Kirsten..
Kan dette og du..
Personalmøte..

Glømde ta med smertestillande..
Så no er det slutt på smil og tolmodigheit..
Null bøy eller tøy..
Gleder meg til sofadag imorra..
Trur det er lurt..
Men det går seg vel til.
Sliten,kjenner eg.
Men det er lov..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg