Gull verdt og vel så det

I eit fæla ruskever fekk eg nok av innelivet.
Iførde meg vestlandsbunaden og rusla på tur.
Syns eg hadde høyrt motorsag i regnveret..

Hyttenaboane hadde saga ned eine store furua nedmed vegen…
Skulle ha vore forgylla.Hyttenaboane..ikkje furua
Blei glad eg altso..

Fekk servert nydelig middag av veslesysta.
Tok med meg prosjektet mitt.
Monterte venger og bein på gåsulf og gåshild..

Går på fram.
Ser ikkje endå stakkarane.
Augelause..
Det og klær kjem nok om ikkje idag.
Ting tek tid

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg