Frihelg🤩

Den gode følelen idag då eg etter arbeidslutt kikka på telefonen…
Har laga fårikål..vil du ha😍
Takk til mamma.
Den beste eg har ete på lenge.
Mulig den smakte ekstra godt med kål og poteter frå hagen..Var rett og slett smellgodt.

Made my day.
Kjekt på jobb og då..og frihelg.
Gjekk turen min etter vegen i eit skikkeleg drittver..
Men guri så godt det gjorde..
Gjekk av meg alt som måtte ha surra i topploket.

No har eg funne rette avslappingsstillinga i sofaen og klar til kamp.Norge mot Sverige..

God fredagskveld
Ser forsyne meg litt blå himmel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg