Fiskelukt og tusseladdjakt

Har altså fått vaska skuffer idag..
Aldri så gale at det ikkje er godt for noko..
For der var det nemlig fiskekraft..
Og sidan eg ikkje har planer om å koke fiskesuppe der..så var det berre å vaske…

Men så var det den der tusseladden..Kor er han?
Så ut på tur..


Flott busskur
Grendalaget har lagt ut kanoer..Alle kan låne
Eg torer ikkje..Men for dei som vil,eit flott tilbud..

Ser ikkje anna enn skog.

Trur eg snur her med kommunegrensa..

Den var flott..
Litt på umerka stier,men litt tøff er eg jo..

Her trur eg russeladden nok har vore..

Er denne trygg då skal tru…Eg er skeptisk.

Gjekk her eg..
Bassenget til tusseladden,sikkert.
Men ser ingen
Noas ark..
Gjeld å vere klar.


Litt godt å komme ut or skogen..


Vakkert og flott arbeid..


Rekreasjon for kropp og sjel..Nydelig tur
No er det sofa og avslapping..
God fredagskveld

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg